onsdag 8 maj 2013

I Karlskrona

Hej hej!
Tänkte att det kunde vara skönt att få ha en väldigt trygg punkt innan jag beger mig. Igår eftermiddag kom jag till Karlskrona. Här är allt ungefär som vanligt.

Idag har jag varit ute och jobbat i trädgården lite. Världens bästa terapi. Dagens utmaning består i att skriva listor på de sista sakerna jag behöver inhandla när jag åker in till stan, samt skriva ut en del papper och kartor som jag behöver+ googla på den sista informationen. Bara idag kom jag att tänka på- finns det dass eller toaletter längs vägen? Eller sätter man sig i skogen någonstans? Mycket att ta reda på. Men jag tänker att det mesta kommer falla på plats när jag väl är där.

På shoppinglistan står bland annat:
Solkräm

Tvål
Lindor
Talk
Euro

På att göra listan:
Fixa en musiklista till telefonen

Hitta vandrarhem i Barcelona
Kolla upp vilket tåg jag ska ta till Burgos (staden där jag kommer börja)
Skriva ut lite kartor

Ni då? Har ni några bra Barcelonatips? Något man inte får missa? Ger det förmodligen en och en halv intensiv dag. Vet redan att man får passa sig för ficktjuvar. Midjeväska under tröjan- check.

1 kommentar:

  1. Jag har ju tyvärr inte varit i Barcelona, men alla som varit där verkar älska stan. Kolla med Anniki!

    SvaraRadera